Pages

onsdag 8 september 2010

Favorit i Repris.....

Jag har fått förfrågningar på :
-Hur jag har gjort hyllan?
Trähyllan kommer från:
Ikea: DVD-Hyllan:Boalt nr:500.933.08

Text remsorna till hyllplanen
har jag skrivit på datorn.
Ni kan "ladda" hem dem på länken nedanför:


När du har laddat hem och skrivit ut sidorna
klipper du textremsorna.
Färglägg sedan rutan där pennans färg är skriven,
Jag har satt de nedersta remsorna från
sidorna på samma rygg.
Stick nu in remsorna på varsitt tomt DVD-fodral,
Du Behöver 14st.
(Dessa hittar du tex.på ÖB,Rusta,Clasohlsson.mfl.)
Klipp ut små bitar av självhäftande etikett.
(jag har andvänt mig av frysetiketter från Toppfrys
finns hos de flesta matafärer)
Klistra fast dessa på pennans hatt,
och färglägg dem med pennans färg.

Det tar sin lilla tid.......

Placera nu DVD-fodralet på varanat hyllplan,
och placera var penna på sin plats.

LYCKA TILL!

4 kommentarer:

  1. Wow. Supersmart! Tusen takk for en veldig god ide!

    SvaraRadera
  2. Otroligt smart lösning... kanske tar efter...
    Tack för jättebra visning hur du gjort och dina mallar...
    Gillar dina alster!!!

    SvaraRadera
  3. Genial ide.
    Synd Ikea ikke selger Boalt hyller lenger.
    I alle fall ikke her i Norge :(

    SvaraRadera
  4. Wow vad kreativt o häftigt!Det gäller att ha fantasi särskilt när man har så många pennor så kräver det ju rätt förvaring!Perfa!! =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...