Pages

måndag 30 augusti 2010

Ikea-Hylla för ProMarker

 Passion for Promarker..
på denna sida såg jag en idee´om att använda
Ikeas DVD-hylla : Boalt
som ställ för Promarkerpennor.
Färgernas namn är utskrivna på en skrivare,
som man sedan färglägger med pennan.
Remsan sticks sedan in i ryggen på ett tomt DVD-fodral.
DVD-fodralet fungerar sedan som hylla för pennorna.
På pennans "hatt"klistrar man en bit självhäftande etikett.
(EX.toppfrys-Frysetiketter)
Färglägg även denna med pennans färg. 
Resultatet blir som detta:
Ordning och reda,
och LÄTT att hitta den färg man söker.

Skicka ett mail om ni är intresserade
 av en kopia av mallen för DVD-ryggarna.


7 kommentarer:

  1. Underbar idé! Jag vill nog gärna härma :)
    Så jag skulle bli jätteglad av att få kopian på ryggarna...

    Kattiz78@hotmail.com

    Tack på förhand /Kattiz

    http://kattizscrapp.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. vilken underbar ide. Vilken dvd hylla har du använt dig av och hur har du gjort med dvd väskorna??

    mvh jenny country93@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. DVD-hyllan kommer från ikea, Boalt heter den,nr:500.933.08
    Dvd-fodralen/hyllorna är tomma dvd-fodral som finns att köpa på tex.ÖB,Rusta,ClasOhlsson mfl.
    Texten har jag skrivit ut på datorn, vill du kan jag sända dej en kopia av dessa?
    Då kan du bara skriva ut dessa, klippa i remsor och sticka in i ryggen på dvd-fodralet, jag har färglagt deras rutor med namn på färgen med dennes penna.

    SvaraRadera
  4. Jag skulle bli jätteglad om jag fick kopian på ryggarna :D

    write_frida@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Det vore snällt om du kan maila mig mallen. Perfekt! :D

    SvaraRadera
  6. Jag skulle jättte gärna vilja ha både mallen och texten. Min mail är ann-louise.svahn@telia.com Tack på förhand Ann-Louise

    SvaraRadera
  7. Jag skulle jättte gärna vilja ha både mallen och texten. Min mail är anmaok@hotmail.com Tack på förhand Anna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...